fredag 8. juni 2012

Badegjestene har kommet ...



Ikke blitt så mye foto den siste tiden, men heller mye jobbing. Jeg har ofte med meg kameraet når jeg kjører til og fra jobb, da uventede situasjoner kan dukke opp. Som f.eks søndag morgen for et par uker siden da jeg var på vei hjem fra nattevakt..
På Svartskog ser jeg ofte rådyr og også denne morgenen. Stoppet og tok noen bilder av ei rågeit som lå i gresset og slappet av...
  Men når jeg kom hjem fikk jeg se ei annen rågeit som svømte inn mot stranda mi…
Så hoppet ut av bilen og løp kun 10 meter ned til vannkanten da hu snart var inne på land…
Når hu nådde land hadde hun det veldig travelt …
 Noen raske byks og hu var oppe av vannet...
Liker ikke å være sær å jage bort badegjester selv om jeg har egen privat strand…
 Så håper hu kommer tilbake en annen gang og ikke har det like travelt da ….

8 kommentarer:

  1. Glimrende bilder - og må ha vært en trivelig og spennende opplevelse. Keep shooting :-)

    SvarSlett
  2. Artig serie. Som du sier er det lurt å ha kamera med når man er på farta. Det dukker alltid opp et eller annet. Noen ganger blir det bra bilder av det, slik som her.

    SvarSlett
  3. Fin og morsom serie av rådyret, ser ut som de er en god svømmer.

    Ottar

    SvarSlett
  4. Fin serie av det svømmende rådyret og lurt å ha med kamera :)

    SvarSlett
  5. Som så mange ganger før serverer du fantastiske bilder. Litt av en mektig opplevelse du fikk og at du fikk foreviget det hele. Min ener er bilde nr 6. Ønsker deg en god ny fotouke.

    SvarSlett
  6. Superfine bilder. Tror jeg hadde blitt overrasket om jeg hadde møtt et svømmende rådyr på en badetur, men det skjer vel neppe.Disse bildene var anderledes og skikkelig spenstige :)

    SvarSlett
  7. Beautiful photos and beautiful gallery !

    SvarSlett
  8. Vilka fantastiska bilder du fick! Inte vanligt att man ser rådjur simma.

    SvarSlett